Monday, June 27, 2011

чамд

чамд

 чиний өргөс орсон орон зайг
 мойног   хуруу зөөлөн гунигаар чичлэн
өдөөр эрхлүүлэх шинэхэн амрагаа орчлонгийн мухраас эрэв
чамд би тунихдаа
 чиний эмзэглэ дуслуулж одсон зээрэн зөргөөр
тугалган од хөндүүрлэн ширтэх бүрэг үдэш
сэтгэлдээ эвлүүлсэн гэрлээр цаг хугацааны өнцөг
булан бүрийг тэмтрэв
чамд би тунихдаа
өндгөн сартайд дэвүүрээ нөхсөн цагаан эрвээхий
мөлхөө уруулын янзаган толбоор зайгүй бөгжлөн
ураг барилцсан тэнгэрийн солонгыг бачимдахдаа хөвлөө
чамд би тунихдаа
чиний үнэг нь харцаар хоосолсон эвэр хундагаар
нарны булгаас хутган
гэнэн бодлоор үерлэх эрхэмсэг бүсгүйн инээдтэй тулган
самуун салхи аяны богцондоо дүүргэн шөнө уртыг гайхав
чамд би тунихдаа
хэнз хэн учралд торойсоор бүдгэрэх хуримын өдрөө
чиний гоёлын үгээр нэвширтэл будаад
сүүдэр нь хөлд тээглэг дэх үхэр чулууг хагацлаар хагалав
чамд би тунихдаа
хатгуураа даахгүй хэдгэнэд тавиланг нь үүрүүлж
холтос нимгэрсэн өмрөх модны үзүүрлүү
хөхүүл шаргачин ховс одсон шивэгчин шумуулаар дөхүүллээ
чамд би тунихдаа
                             Т   Эрдэнэбаатар            Багахангай   2010

No comments:

Post a Comment